Formula.hu

Két gyári istállója lehet a Hondának

A Red Bull-lal történt szerződéskötés bejelentése után több szakértő aggódni kezdett a fiókcsapat jövője miatt. A Toro Rossónak nem kell félnie, többre tartják, mint egy partnercsapatot.

A Renault miatt kellett hamarabb döntenie a Red Bullnak

Az energiaitalos csapat az Osztrák Nagydíjra ígérte nagy bejelentését, ehelyett már a francia verseny előtt közzétette a megállapodást a Hondával. A háttérben a Renault újabb ultimátuma állt.

LMP1: A Toyota győzelme nem verseny volt

Már előzetesen is sokan tartottak attól, hogy a Toyota fölénye akkora lesz Le Mans-ban, hogy nem marad izgalom. A rivális Rebellion pilótája szerint ez egy rendkívül unalmas felvonulás volt.

Bosszantották a kínos kérdések Hartley-t

Felszabadultan versenyezhet a Francia Nagydíjon Brendon Hartley, mivel elhárult feje fölül a menesztés veszélye: büszke arra, ahogyan kezelte a jövőjét firtató pletykákat.

Így alakult a Honda útja a Red Bullig

A ’80-as évek második felében hosszú esztendőkön át verhetetlen volt a Honda-motor. 2015-ös visszatérése óta sokszor nevetség tárgyát képezte, idén fejlődési pályára állt, de sok szenvedés árán.

Alonso is nézi a foci vb-t

Fernando Alonso a saját maga által vállalt sűrű program mellett egyébként sem unatkozik, de szabadidejében is talál magának elfoglaltságot: a futball-világbajnokság lelkes nézőjévé avanzsál.

A Red Bullnak nem volt kérdés a szakítás

A Red Bull küldetése a Ferrari és a Mercedes elkapása, ebben a hajszában pedig a Honda a legalkalmasabb partner - magyarázta meg az energiaitalosok döntését a csapatfőnök, Christian Horner.

Mennyire kockázatos a Red Bull-Honda?

Amiről már hetek óta beszéltek, valósággá vált, a Red Bull valóban Honda-motorokra vált jövőre. Bőven van rizikó a váltásban, de a végeredmény nagyon jól is elsülhet a két fél számára.

Renault: Megbánja még ezt a Red Bull

2019-től hivatalosan Honda-motorra vált a Red Bull. A Renault célkitűzése immáron az, hogy a francia erőforrás teljesítménye miatt a bikák minél hamarabb megbánják a váltást. Jól döntöttek?

A Honda már a futamgyőzelmekre gondol

Kifogta az újabb nagy halat a japán gyártó, a jelenlegi legjobb három istálló közé számító Red Bull-lal kötött szerződést a következő évekre. A japánok folytatnák a fejlődést, egészen a győzelemig.

Alonso: Mostantól az Indy 500 az első

Alighogy megnyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt, máris elismerte Fernando Alonso, hogy mostantól legfőbb célja a tripla korona elnyerése, így az Indy 500 mindenek felett áll számára.

Hivatalos: Red Bull-Honda 2019-től

Vége a Milton Keynes-i istálló időhúzásának: a vártnál előbb bejelentették, szakítanak a Renault-val a következő szezonban, és az idén Toro Rossóval együttműködő Honda partnerei lesznek.

Sajtó: Biztos a Red Bull-Renault szakítás

Eredetileg az Osztrák Nagydíjra tervezték a döntést, de a sajtó szerint még ezen a héten nyilvánosságra hozzák a bikák, hogy a Hondával szerződnek 2019-től. Bejön a váltás a csapatnak?

A Renault nem biztos Sainz megtartásában

Nico Hülkenberg a Renault-nál marad még évekig, Carlos Sainzról azonban ez nem jelenthető ki teljes bizonyossággal. A spanyol kölcsönben van a franciáknál, de a csapat szeretné megtartani őt.

Vasseur: Szabályváltozások? A legjobbkor!

A Sauber csapatfőnöke, Frederic Vasseur szerint a legjobbkor változnak az aero-szabályok, ugyanis a svájciak „pokolian nyomják” a munkát a gyár aerodinamikai részlegén.

Hamilton élesen bírálja a motorszabályokat

2018-ban három erőforrást használhatnak büntetlenül a csapatok, ami megbízhatóbb motorokat igényel. Lewis Hamilton szerint nem a legszerencsésebb, ha egy műszaki hibán múlik a bajnoki cím sorsa.

Nem a Mercedes a favorit a Paul Ricardon

Valtteri Bottas vallotta be, hogy a kanadai vereségért nem csupán a régebbi erőforrás okolható, ugyanis az autó más területein is hiányosságok vannak, melyeket a Francia Nagydíjon érkező motorcsomag sem feltétlenül kompenzál.

Oldalak