TESZT: RENAULT MÉGANE RS TROPHY-R - 2020 - TOTALCAR, 2020.08.03

Technikai kategória: 

A Renault, ami lezár minden vitát


A Mégane RS Trophy-R a radikális változat, ami úgy drágább jelentősen, hogy nem erősebb. Mégis sokkal keményebb anyag, mint a sima RS, úgyhogy ez az a fajta limitált kiadás, amitől valóban többnek érezheti magát az ötszáz kiválasztott.

A sima, 280 lóerős Mégane RS 11,4 millió forint, a 300 lóerős RS Trophy 12,4 millió, a mindössze ötszáz példányban legyártott Trophy-R viszont akár húszmilliónál is többe kerülhet.

 Mégane RS Trophy-R

Fotó: totalcar.hu

Legalábbis annak a pár szerencsésnek, aki megrendelhette a karbon csomagot hozzá, amiben hatalmas kerámiafékeket szénszál-erősítésű műanyag kerekek ölelnek. Most már e csomag nélkül sem rendelhető a típus, de kereskedőknél kiállítási darab van még pár, a normál fékekkel és -kerekekkel tizenhatmillió forint körüli áron. Egy Renault-ért még ez is baromi soknak hangzik, de a Mégane RS Trophy-R nem viccel. Ez egy pengeéles szerszám, amit szerintem nem jogosítványhoz, hanem versenyzői licenchez kellene kötni, mert ha ügyes kezű pilóta kormányozza, akkor nincs ellenfele a pályán.

A cikk folytatása:

https://totalcar.hu/tesztek/2020/08/03/renault_megane_rs_trophy-r

Szerző: 

Bolla György - Totalcar

 Telamon Glass Kft